Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futsal: alsóházi rangadót vesztett a FISE 2015-11-09 21:35:27 Az első félidő után még egy-egyre állt a gödöllői egyetemi csapat és a REAC ütközete, később elléptek a hazaiak
Széllel szemben 2015-07-08 18:48:27 Fotópályázatot hirdetett a GATE Zöld Klub és a gödöllői egyetem könyvtára, amire szeptember 30-ig lehet jelentkezni